Downtown Toronto - Reisverslag uit Newmarket, Canada van Mandy G - WaarBenJij.nu Downtown Toronto - Reisverslag uit Newmarket, Canada van Mandy G - WaarBenJij.nu

Downtown Toronto

Door: Mandy G

Blijf op de hoogte en volg Mandy

27 Oktober 2010 | Canada, Newmarket

Dit keer een kort verslag aangezien ik maar 2 dagen in Toronto ben geweest. Maar om jullie toch even op de hoogte te houden, bij deze.

Vrijdagavond laat ben ik in Toronto aangekomen (met het vliegtuig ;-)). Marc stond mij al op te wachten bij de bagage hal, wat ik niet verwachtte waardoor ik hem zo voorbij liep. Nog geen 5 minuten later was Jannie haar vliegtuig ook geland en konden we vertrekken naar Marc en Sandra's huis.

De volgende dag zijn Sandra, Ellie (hun 8-jarige dochter), Jannie en ik Downtown Toronto gegaan. Toronto is echt zoals een grote stad behoort te zijn. Overal winkels, overal mensen, er is gewoon overal wat te zien.
We hebben eerst de boot genomen naar Toronto Island om foto's te maken van de skyline van Toronto. Daarna zijn we wat gaan eten bij de 'market'. Hier verkopen ze alleen maar vers eten. Met ons volle buikje zijn we een kijkje wezen nemen bij Sandra's werk. Ze werkt voor een groot advocatenkantoor dat gevestigd is op de 30ste verdieping. Erg mooi om het uitzicht over Toronto te zien. Natuurlijk kon ik deze stad niet verlaten zonder gewinkeld te hebben, dus wij met de Subway (metro) richting het winkelcentrum. Een broek, shirtje en vest later konden we naar het restaurant om een hapje te eten.

Zondag mochten we weer eens vroeg ons bed uit om allemaal 5- en 6-jarige te zien rond schaatsen op het ijs. De pakken die ze moeten dragen voor het ijshockeyen zijn nog groter dan die kinderen zelf, maar dat lijkt ze niet te deren. Het is zo schattig om te zien en Sam (hun 6-jarige zoon) vond alle aandachtig wel prima.
Meiden van de voetbal, jullie moeten de foto hieronder even bekijken, het valt best wel mee hoe groot mijn tas is (en hoeveel spullen ik meeneem ;-)) in vergelijking met de tas van een 6-jarige! Hij paste er zelf ongeveer 2 keer in....

's Middags hebben Marc en Jannie mij naar St. Catharines gebracht om nu hier een weekje door te brengen bij Monica en Dave.

Tot snel!
xx

• 27 Oktober 2010 - 06:46

BB:

Goh, wat een prachtige skyline! Het lijkt New York wel, kom je daar ook nog?
    Inderdaad erg leuk die kleine mannetjes in die grote pakken.
    Jong geleerd is oud gedaan zullen we maar zeggen.
    Leuk dat je alweer zo snel een verslag hebt gemaakt.
    Je moeder zal wel weer balen dat ze WEER niet als eerste gereageerd heeft maar als ze dat wil zal ze toch vroegr op moeten staan, haha.
    Of later naar bed moeten gaan....
    Have fun and thanks!

• 27 Oktober 2010 - 08:28

Mama:

Leuk verslag en foto's weer geplaatst, en dat op papa's verjaardag. Van harte gefeliciteerd daarmee,proost daar maar met de familie op hem,okido?De reacties die je allemaal op je verslagen krijgt zijn ook erg leuk om te lezen.Iedereen leeft zo met je mee,geweldig!Liefs

• 27 Oktober 2010 - 11:31

Karina:

WOW, een paar dagen niet gekeken en bent alweer een hoop belevenissen rijker!
    De Rocky Mountains foto's zijn echt mooi!
    Wij hadden zaterdag een overheerlijke high tea met en voor Sab, erg gezellig, maar denk dat we allemaal wel met je willen ruilen ;-). Hahahaha
    Jannek heeft indd nog steeds niets, ze is nu 3 dagen overtijd, dus dat kan gerust nog 11 dagen duren. Maar hoop het niet voor d'er!
    Veel plezier in St. Catharines, ben benieuwd wat je daar allemaal gaat meemaken!

Xxx Karina

• 27 Oktober 2010 - 12:36

Sab:

hey G.
    ik zie de foto van de tas niet, maar ben wel benieuwd, haha.
    Mag jij hem niet hebben of 1 kopen? Of is de tas zelfs voor jou te groot?
    xx

• 27 Oktober 2010 - 12:58

Letty:

Hoi Mandy,

Mooie skyline foto's van Toronto.

Enne gefeliciteerd met je vader.

liefs van Letty, doe je de groeten aan Monica,Dave, Beckie en ??? (tja, na 22 jaar haar naam vergeten sorry,sorry)Spreekt Monica nog een beetje Nederlands?

• 27 Oktober 2010 - 12:58

Lyda (postkantoor):

zie vandaag voor het eerst je site. wat leuk om dit allemaal te volgen. heel veel plezier daar.

• 27 Oktober 2010 - 13:12

Maud:

Man, wat een geweldig mooie foto's van de Rocky Mountains!! Echt fantastisch! Heb de tasfoto ook niet gespot, maar die krijgen we vast nog wel te zien! Skypen lukt nog steeds niet volgens mij.. ;) Heb je nog niet voorbij zien komen! Maar nog maar een maandje en dan kunnen we je weer reallife spreken! Je bent idd net op tijd voor alle Saendenfeestje die komen gaan! Goeie timing!! :D
    Tot snel!

• 28 Oktober 2010 - 18:45

Rita:

Hoi Mandy, toch weer even een reactie. Het is wel een fantastische reis die je maakt, zoveel moois en zoveel indrukken! Geniet ervan.
    Groetjes,
    Rita en Rob

• 29 Oktober 2010 - 22:14

Peter En Joyce:

Tjonge, Mandy...vandaag al je verhalen in 1x gelezen. Indrukwekkend hoe je alles verwoord en prachtig alle foto's die je meteen laat zien. Dit moet echt een superbelevenis zijn voor je.
    Leuk dat je iedereen zo uitgebreid laat meegenieten van deze mooie reis.
    Veel plezier verder en tot in het kleine Nederlandje maar weer.